هیچی!

پ.ن:مردم آزار نیستم ها! یه چیزی نوشتم اما بعدش خوشم نیومد و با وجودی که پینگ هم کرده بودم پاکش کردم.

...

A great marriage is not when the 'perfect couple' come together. It is when an imperfect couple learns to enjoy their differences


Dave Meurer

سیری در بحران های کشور

یادمه خاتمی واسه دور دوم انتخاباتش اومد و گفت بطور متوسط هر ۹ روز برای دولت من بحران بوجود آمده(یا همان بوجود آورده اند و نگذاشته اند که کار کنم!حالا ما به این چیزا کار نداریم.)

ولی خداییش یه کمی که دقت کنی می بینی که راست گفته ها.حتی خدا هم نذاشته این رئیس جمهور عزیز به کارش برسه :
بحران برف
بحران سرما
بحران افت فشار گاز
بحران آلودگی هوا
بحران زنان ویژه
بحران آلوده شدن سد کرج
بحران بارش باران(من نمی دونم این اولین بار بود تهران بارون میومد؟)
بحران قطع آب به دنبال بارش باران
بحران گرانی و نایابی میوه در ابتدای بهار و تابستان
و بحرانی جدید الظهور بنام بحران گوجه فرنگی!  تازه گوجه فرنگی ها هم انگار خودشون میدونن گرون شدن،همه ریز در می آن!
و ...
آخه من نمی دونم هر اتفاقی که می افته باید اسمش بشه بحران؟
اصلا بحران یعنی چی؟
هیچ کدوم اینها قابل مدیریت نیست؟
واسه چی اینهمه تحصیلکرده و سران مملکتی داریم ما؟