دلم می خواد دو دستی بکوبم تو مخ استاد کامپیوتر آبجی کوچیکه!نمی دونم سر کارگذاشته بیچاره ها رو یا میخواد مقاله های خودش رو ترجمه کنه و از این طفلی ها استفاده می کنه.(فعلا که از سواد ما داره مفت مفت سوء استفاده میشه!)بهشون گفته ۲ نمره به نمره پایانی اضافه می کنم اگه اینا رو ترجمه کنین!حالا آبجی کوچیکه چی می خونه؟زیست دریا!ترجمه در رابطه با چیه؟واللاه چی بگم!:(c++ API guide->Application Services)
هنوز تو الگوریتم و برنامه نویسی پاسکال گیر دارن،اومده چی داده واسه ترجمه!اینا نمی دونن ++c چی هست!اصلا چطوری خونده میشه!الگوریتم اصلا چیه!که API  چی باشه! حالا برن توی Application Services.تازه میاد هی بهشون میگه چرا شما برنامه نویسیه پاسکال رو نمی فهمین!من اندازه شماها بودم بابام برام کامپیوتر دستی خریده بود و داشتم تند و تند برنامه می نوشتم!یکی نیست بگه مگه تو میدونی آنابینا یا ریولاریا یا پاندورینا یا اسیلاتوریا چیه؟
هر دفه جای درس دادن به این بیچاره ها میگه چرا شما برنامه نویسی بلد نیستین!از دنیا عقبین!

آب!

*بعضی ها واقعا چقدر قرصت طلبند ها!یه کارایی می کنند که اصلا به ذهنت هم خطور نمی کنه. یه سری رفتن صف واستادن جلو در دانشگاه واسه آب!! یه سری اونطرف تر دارن از همون آبها می فروشند!
*خانومه کلی داره ظرفش رو میشوره!انگار از تو جوی در آورده بودتش!حالا خوبه میبینه ملت واستادن توی صف ها!
*آب معدنی ها هم که به سرعت تمام شده بود!یع دفه رفتیم آب معدنی بخریم حالا!

چه وضعیتی بود ۵ شنبه! مخصوصا که بی خبر از قطعی آب به زور یه مهمون برداری ببری خونتون!

تکدی گری

نمی دونم این دختر خانومی که انتهای فتحی شقاقی ،پشت چراغ قرمز ، قبل از تخت طاووس مشغول به شغل گرام و محترم تکدی گری ، هست رو دیدید یا نه.من که فکر می کنم فیلمشه!طرف با چه مهارتی دستش رو روی زانوش گذاشته و یه پاش رو توی هوا می چرخونه که دل مردم رو بسوزونه!
داشتم حساب و کتاب می کردم که اگه تو این مسیر پرتردد روز ۱۰۰۰ تا ماشین رد بشه و ۳۰۰ تاشون هم به این دختره نفری کم کم ۱۰۰ تومن بدهند،آخر روز چقدر کاسب میشه؟شغل پردرآمدی میشه ها!یه سه یا چهار ماه اینجا کار میکنه، مشتری هاش که آشنا شدن،میزنه میره یه نقطه جدید.این دختر خانوم که بسیار هم شبیه آقا پسرها می ماند!؛ از ماه رمضون به این منطقه نقل مکان کرده اند.تا کی سعادت داشته باشیم هر روزه فیلم های زیبایشان را ببینیم ، خدا می داند.ایشالله یه روز پولدار میشه و همچین الگانس سوار میشه و همچین سبقت میگیره که هیچ کدوم به گردش هم نمی رسیم!