چرخ زندگی...

چرخ زندگی همچنان می چرخد.هر کس بوی خود را می کشد.هر کس رنگ خود را می بیند.هرکس طعم خود را می چشد.هر کس به کار خود است.

چرا آدم یه موجود خودخواه شد؟




جریمه!

امروز شاهد منظره جریمه شدن یک خانم راننده جوان توسط یک افسر پلیس جوان بودم!خانومه داد و هوار راه انداخته بود که من با همکاراتون طی کردم(با کدومشون؟)چون اینجا هر روز یه نفر وامیسته!!!بعدش که خنده های جناب افسر رو دید گفت اشکال نداره بنویس!!! اما اینو بدون که یه نفرین همیشه پشت سرته!!!
طفلی این افسرا هر کی یه نفرینشون کنه دیگه باید سرجاشون نابود بشن که!
از طرفی من هم به نحو شیطانی خوشحال شدم.چون من هم تو همین مسیر ۲۵ روز پیش جریمه شدم و مجبورم همچنان تاکسی و اتوبوس سوار باشم.تازه اگه افسره جریمه اش نمی کرد، من داد و هوار راه می نداختم

یه چیزه دیگه ،دیروز یه سی دی از دکتر عباسی دیدم که استاد دانشگاهه و چند وقت پیش تو مشهد در جمع دانشجویان به شدت به مجلس ششم و خاتمی و وزرا و ... به اسم می توپید.و از رهبری به شدت طرفداری می کرد.نکته جالبش اینجا بود که پیراهنش آستین کوتاه بود!!!!
من اولین بارم بود که در یک سخنرانی که به طرفداری از رهبر معظم برگزار میشه دیدم که طرف یقه آخوندی نداره!
ولی اونم با قصد و غرض بود. میگفت آقایون روحانیون چرا به وضع مملکت نمی رسید که من لباس شخصی بیام و به شما التماس کنم و از این وضعیت گله کنم.
اما چقدر میاند و به حرفهای اون و امثال من رسیدگی می کنند؟الله اعلم.

یه چیزه جالبی هم که می گفت در مورد ابطحی بود.ولی خداییش راست می گفت ها.می گفت چقدر وقت تو مملکت مفته که معاون رئیس جمهور همیشه سر وبلاگ و سوژه گیری برای وبلاگاشه و یه اسباب بازی(موبایل)گرفته و دائما به دنبال تصاویر جالب برای وبلاگشه!

اطلاعیه!اطلاعیه!***جی میل (Gmail)***

یه روزی دنبال گرفتن ایمیل ۱۰۰۰ مگی تو سایتای ایرانی که رفتم گفته بودن ۵۰۰۰ تومن ناقابل بریزین به فلان حساب!!! که براتون دعوتنامه بفرستیم!!من هم که نه پولش رو داشتم نه به این سادگیها گول میخوردم.
رفتم تو اورکات تو چند تا از این گروهها عضو شدم و تا یه درخواست دادم ۵۰۰ تا ایرانی گفتن پول بریز به حساب تا بهت بدیم!!! اما ۶-۷ تا از اون خارجکی ها مفت و مجانی واسه من دعوتنامه فرستادند.حالا هم از دنباله معرفت همونا ۹ تا دعوتنامه بعد از کلی خیرات کردن واسم مونده.گفتم شاید کسی اینجا بخواد جی میل دار بشه،برا همین این اطلاعیه صادر شد.خلاصه هر کی خواست یه درخواست با یه آدرس ایمیل از خودش به جا بذاره!